OT? kontrola pripojeni nfs svazku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Apr 22 17:22:00 CEST 2010

On 04/22/10 17:10, Vilém Kebrt:

> Navic, man mount.nfs nedava -i

Nerozumim ? Ja to v te manualove strance vidim a navic se tomu
specificky venuje treti odstavec te manualove stranky.

> man mount to hlasi ze -i je na nepouziti helperu i kdyz existuje

"mount" je pro tyto ucely jen wrapper, ktery vola specificky mount (v
tomto pripade mount_nfs). Najdi si popi optionu '-o', o tve situaci
pojednavaji posledni tri odstavce. Je tam dokonce priklad (i kdyz ne pro
nfs, ale pro cd9660 - to je ale pro tyto ucely jedno)