problem s maily ze/na seznam.cz

Zdenek Kolarik zkolarik at miastudio.cz
Thu Apr 22 13:15:47 CEST 2010

Dne 22.4.2010 11:25, Cizek Milan napsal(a):
> Ahoj,
> mam problem s mailserverem (psotfix) na jednom stroji. Kdyz odeslu email ze seznam.cz, tak se mi vrati s nasledujici hlaskou:
>
> You message for <finance at borovany-cb.cz> from 2010/04/22 could not be delivered.
> It's attached below.
>
> Důvod / Reason:
> ---------------
> 5.4.3 smtp; no valid MX record
>
> Nepodařilo se zjistit emailový server odesílatele.
> Permanent Failure - Routing server failure
>
> Pokud posilam email opacnym smerem, tedy na seznam.cz, dostavam prakticky stejnou hlasku...

> [...]
Ten SuperTool rika v sekci "dns lookup":

a:borovany-cb.cz
No records found

To znamena, ze chybi A zaznam v nameserverech teto domeny ...

# dig @ns1.webhouse.cz borovany-cb.cz A
;; QUESTION SECTION:
;borovany-cb.cz.                        IN      A

;; AUTHORITY SECTION:
borovany-cb.cz.         3600    IN      SOA     ns1.webhouse.cz.
hostmaster.webhouse.cz. 2008103061 900 600 86400 3600

--
Zdeněk