problem s maily ze/na seznam.cz

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Thu Apr 22 11:25:22 CEST 2010

Ahoj,
mam problem s mailserverem (psotfix) na jednom stroji. Kdyz odeslu email ze seznam.cz, tak se mi vrati s nasledujici hlaskou:

You message for <finance na borovany-cb.cz> from 2010/04/22 could not be delivered.
It's attached below.

Důvod / Reason:
---------------
5.4.3 smtp; no valid MX record

Nepodařilo se zjistit emailový server odesílatele.
Permanent Failure - Routing server failure

Pokud posilam email opacnym smerem, tedy na seznam.cz, dostavam prakticky stejnou hlasku...

<cizek.milan na seznam.cz>: host mx50.seznam.cz[77.75.73.47] said: 550 5.4.4
   Unroutable email address. (in reply to MAIL FROM command)

Co jsem prosel zda se mi vse v poradku, MX na puvodni domene borovany-cb.cz smeruje na mail.mestoborovany.cz (ma i korektni reverz).

Zkousel jsem i nejake online testy a zadny problem se nevyskytl.
http://www.mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=mx%3aborovany-cb.cz

Nenapada nekoho, v cem by mohl byt problem? Diky.

Milan