problem s jailem a nullfs

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Apr 20 21:42:36 CEST 2010

Dan Lukes wrote:
> On 04/20/10 17:10, Miroslav Lachman:

[...]

> V tvem pripade to na prvni pohled vypada, ze spusteni binaru dovoleno
> je, kdezto loader dynamickych knihoven ma zato, ze "execute" je zakazany:

> Ale to je jen prvi odhad zalozeny na tech par radcich co's poslal. Jinak
> ja jailum moc na chut neprisel.

Ja jim na chut docela prisel a provozuju jaily v ruznych "kombinacich".
Na UFS, na ZFS, se sdilenym read-only mini rootem (takze kazdy dalsi
jail zabere na disku jen par mega), mam tu i jail provozovany z image
souboru, pripojeneho pres mdconfig a tak podobne. A zatim jsem se s
podobnym problemem nesetkal. Proto me to tak zarazilo a vznesl jsem ten
dotaz.

Nicmene jsem ted v tom jailu bez problemu zkompiloval Vim, Postfix,
MySQL, png, jpeg, m4 a par dalsich drobnosti a zadne chyby to ted
nevyhazovalo. Tak vazne nevim, co je to za podivnosti.

Mirek