USB modem

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Tue Apr 20 17:58:50 CEST 2010

Dne 20.4.2010 11:26, Dan Lukes napsal(a):
> V tom pripade me v toto chvili napada uz jen, ze pomoci
> usbdevs -v
> zjistis co je zastrcene do ktereho portu a ze zkusenosti z toho odvodis
> ktere cuaU je ktere. Pokud nedochazi k dynamickemu pripojovani a
> odpojovani za behu systemu, melo by to fungovat.

Coz je v podstate to, jak je to ted, ze je proste natvrdo napsane, co je
na kterem cuaU a nesmi se na to sahnout. Protoze jak se do toho rypne a
prehazi se ty cuaU, tak uz se v tom nikdo nevyzna...

> Sofistikovanejsi reseni uz vyzaduji kouknouty do zdrojaku jestli tam je
> metoda na ziskani pozadovane informace (a my ji jen nezname) nebo jestli

Tak tuhle odpoved jsem slyset nechtel a celkem jsem se ji bal :-(

> by se musela doplnit. Ale do tech se ti ted z casovych duvodu nepodivam.

Coz mne sice na jednu stranu mrzi ;-), na druhou to nemuzu ocekavat a
spokojim se s tim, ze to proste nejde (a nebo to neumime)

--
Zbyněk Burget
Nádražní 224

tel: 588 580 000, 739 930 931