USB modem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Apr 20 16:08:27 CEST 2010

chrome://messenger/locale/messengercompose/composeMsgs.properties:
> Ja jsem asi blbej, nicmene je nutny to hlidat zrovna pres devd ?

devd ti spusti tvuj script kdyz se objevi zarizeni

Ne, ze by syslog nesel premluvit k temuz, ale script by musel
zpracovavat vsechno co do messages leze. A stejne narazis na problem, ze
tam chybi potrebna informace - mezi konkretnim hardwarem a konkretnim tty.

> Vzdyt vytvoreni zarizeni, kor po pripojeni USB jde rovnou do
> /var/log/messages vcetne indentifikace...

A jde tam konkretne tohle:
> Apr 20 12:12:22 mbox kernel: ucom0: <Prolific Technology Inc. USB-Serial Controller, class 0/0, rev 1.10/3.00, addr 2> on uhub5

V tomto konkretnim pripade je relevantni zarizeni /dev/cuaU0

Ja to vim, protoze na tomto stroji je to jedine zarizeni. Ale jak to
poznas jinde, kde je tech seriovych zarizeni vic ?

It is the question ...