obnova smazaneho (stale otevreneho) souboru

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Thu Apr 15 07:25:12 CEST 2010

> S timhle "podezrelym" souborem mam ale trosku potiz, jelikoz to neni textovy
> soubor, tak nevim, jestli mam jeho obsah kompletni, nebo spis jestli jsem
> neprecetl vice bloku, nez bylo potreba.

  ^-- Tak mi napadlo: Ako by sa zmenili odpovede v tomto threade, keby
bola polozena otazka, ako riesit povodny problem, t.j. ako urobit
takmer-post-mortem analyzu utoku. Chcem tym naznacit, ze zatial co sa
sustredime na tazke ziskanie nejakeho suboru, mozno existuje lahsia
cesta, ako utociaci proces analyzovat, obzvlast ak este bezi. Mozeme
sa napr. pozriet na jeho obraz v pamati?

J.