karta na zachytavani videa

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Mon Apr 12 10:35:07 CEST 2010

Ahoj vespolek,

mam takovej drobnej problem. Dlouhou dobu jsem na svem pocitaci provozoval
video grabber s chipem BT878. Bohuzel se se mnou rozloucil mainboard z toho
pocitace a ted mam jinej, kterej ma PCIe namisto stareho PCI 2.1. (takze
3.3v PCI bez moznosti 5V)
Takze mam smulu a na chipset BT878 muzu zapomenout.

Chtel jsem se zeptat - ma nekdo nejake zkusenosti s provozovanim karet
tohoto typu?

V podstate bych se spokojil s nejakou USB kartou, napriklad:
TerraTec Grabster AV 150 MX ML
Pinnacle Studio MovieBox Ultimate 14 USB
ale jsem docela pesimista co se tyka nejakeho rozumneho provozovani.

Takze jsem koukal na PCI karty.

Docela se mi libi:
Pinnacle Studio MovieBoard 14 HD PCI
ale neumim zjistit, jakej to pouziva chipset - vsimnul jsem si, ze FreeBSD
nektere z nich zna, ale nejak nemuzu nic poradneho dohledat.

Posledni moznost je pouzit nejakou kartu s chipem CX88, koukal jsem treba na
karty CX23883, ale skoro nikdo je nema skladem :o(

Takze bych chtel vedet, jestli nekdo nejakou z karet provozuje a jak mu
funguje?

Jenom pro doplneni - potrebuju stafovat video z CCTV kamer, takze je mi
celkem jedno, jakej ma karta TV tuner a nebo nema. Radeji bych vice nez
jeden AV vstup.

Jindra