OT php 5.3.2

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Mon Apr 12 09:40:43 CEST 2010

Zdravim,

	nechcem sa tu siahodlho rozpisovat, ale momentalne si neviem poradit,
takze:

	- 4 masiny, hw rozdielne, ale na moj problem to nema ziaden zasadny vplyv
	- na vsetkych je rovnaky OS FreeBSD 6.4-Release-p9
	- na vsetkych su rovnake aplikacie (verzie, konfiguraky...)

Po upgrejde PHP z verzie 5.2.12 na 5.3.2 sa deje nasledovne:
	u jedneho servera mi vsetko slape, jedine z phpMyAdminom mam problem v
tom, ze po prihlaseni sa, vidim prazdnu stranku...
	u dalsieho servera mi nenabehne apac (core dumped)
	a u dalsieho servera mi pri spustani apaca cez 'apachectl graceful'
nenabehne, pomocou skriptu v rc.d ho vsak spustim bez problemov
	akurat ZendOptimizer uz neriesim, lebo to je jasne...

	Ma niekto podobne problemy? Doporucujete vratit sa na verziu PHP
5.2.12/13? Info mozete smerovat aj na moj e-mail...

Vdaka
--
LuMaX