isc-dhcp31-server

David Pasek david.pasek at gmail.com
Wed Mar 31 11:57:37 CEST 2010

2010/3/31 Dan Lukes <dan at obluda.cz>

> Spis bych nerekl.

Taky bych nerekl.

> No, nevim.
> ../All/isc-dhcp30-server-3.0.7_5.tbz
> ../All/isc-dhcp31-server-3.1.3.tbz

Tak na
ftp://ftp.freebsd.cz/pub/FreeBSD/releases/i386/7.2-RELEASE/packages/All/
to neni a proto se mi to nezobrazuje v sysinstallu

Nicmene jsi me nakopl abych se podival na
ftp://ftp.freebsd.cz/pub/FreeBSD/releases/i386/7.3-RELEASE/packages/All/
a tam to je, takze je zrejmy jednoduchy workarround ;-)

> and
>

> To vypada jako dost stary strom portu (3.1.1 kdyz nahore vidim v
> packages 3.1.3).
>
> Ale ted asi neni nejvhodnejsi okamzik pro update stromu.

To jsou porty primo z instalacniho ISO image a nemel jsem moznost je
upgradout. Je to server v labu, takze ani aktualne nestabilni porty by mi
nevadili.

Malokdy instaluji fbsd nekde, kde je pristup na net jen pres proxy. U meho
noveho zamestnavatele je vsak lab udelan jen takto a zatim se mi nepodarilo
identifikovat patricneho spravce site, se kterym by se dalo domluvit na
vyjimkach ;-)

Packages a kompilace portu lze rozchodit v pohode, ale cvsup se mi pres
proxy rozbehnout nepodarilo. Ma s tim nekdo zkusenost? Nemam pristup ani na
internetovy nameserver. Mam jen svuj lokalni bez pristupu ven.

Reseni ktere me napada je aktualizovat porty nekde jinde (venku) a prenest
je na fbsd v labu, ale preci jen bych preferoval pohodlnejsi reseni
stahovani (synch) portu.

> Stahnout hotovy balik pro 7.2 (tomu by proxy prekazet nemela).

Pro 7.2 jsem nenasel, ale balik ze 7.3 by asi fungoval.
Mezitim mi soukrome odpovedelo par lidi, kteri mi nabidli jejich soukrome
balicky a binarky, takze uz to mam poresene a timto jim vsem dekuji.

David.