3G modem Huawei E160E

Vilém Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Thu Mar 18 11:56:11 CET 2010

> Jakmile ten modem jednou prejde do datoveho rezimu, uz se z nej nikdy
> nevrati do prikazoveho - a to ani restartem pocitace. Musi ho nekdo
> dojit vypnout a zapnout. Niceho lepsiho jsem nedosahl.
Obavam se ze tohle budu trochu rozporovat, tyhle huaweie maji nekolik
rezimu.
Da se nasadit rezim ktery dokaze kdykoliv vyvolat reset, ale byl to dost
slozity postup co si pamatuji, melo to neco spolecneho s pretizenim
datove cache, tozn. rozhodne to neni "cisty postup".
Nerikam to z vlastni hlavy , na to musim upozornit, je to prevzata
informace od kamarada "modemare", ktery s tim komunikuje na linuxu,
nejsem si jist nakolik je tato informace spolecna i pro BSD.
Vilem