Parvterinove zamrznuti (WAS OT:FreeBSD a XEN)

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Wed Feb 24 07:49:08 CET 2010

On 23.2.2010, at 15:43, Vilem Kebrt wrote:

> nicmene FreeBSD 8.0 s tou podporou s tim zrejme pocita, virtualni stroj se sice "zastavi" na 3-4s ale potom jede bez problemu dal...tipoval bych to na nejakou obsluhu cache.

Mne se tohle zastaveni stava na nekterych normalnich HW serverech (7.2) taky - myslel jsem si, ze to dela jenom sshcko - ze mam
treba nekde blbe nastavenej firewall a par paketu se z nejakyho duvodu obcas zahodi, nebo ze je tam treba
prehlcena linka, nebo janevimco.

Nemate nekdo tip, jak vysledovat, cim to muze byt? Nestavalo se vam to taky?

(nic podrobnejsiho nemuzu napsat, nemam zatim vysledovany, odkud, kdy a za jakych podminek se to stava,
ptam se spis proto, jestli to neni nejaka znama zalezitost nebo to nekdo uz treba neresil...)

Chtel jsem to sem uz napsat, ale zatim mne to zily netrha, protoze na zminenych serverech nejsou zadne sluzby,
kterym by to nejak extra vadilo, tak jsem to zatim neresil.

diky

Mirek