FreeBSD a XEN

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Feb 19 12:25:41 CET 2010

Dne 19.2.2010 11:54, Ivo Hazmuk napsal(a):
> Dobré dopoledne,
>
> kdy že to má být hotové? Dnes? Ha ha ha ...
>
> Zprovozňoval jste někdo FreeBSD jako hostitelský OS pro XEN? Google mi
> našel, že to je snad možné až od FreeBSD 8.0. A uživatelé by to
> chtěli/potřebovali mít v pondělí na počítači s FreeBSD 6.4.
> Nepřehlédnul jsem něco?
>
>     Díky
>         Ivo Hažmuk
Jako hostitelsky stroj pro XEN ?
Jadro na to rozhodne neni zatim stavene...
Nam to bezi obracene....XENSERVER (Citrix XenServer) nad hw a nad tim
virtualy s FREEBSD 8.0, jadra kompilovana jako XENHVM....
Tvari se to sice slusne, nicmene je problem ze si to uplne presne
nerozumi s tim xenem jak by melo na urovni komunikace s virtualnim diskem...
Obavam se ze na poli virtualizaci ma FreeBSD jeste porad co dohanet, at
jiz jako host nebo jako client....
vilem