Rychly binarni diff

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Feb 17 20:22:29 CET 2010

On Wed, 17 Feb 2010, Jozef Babjak wrote:

>  ^-- Co mu sice spolahlivo identifikuje rozdielne subory, ale rovnake
>musi stale prehnat tym diffom, aby sa presvedcil, ze su skutocne
>rovnake.

	no, me to co rikas prijde v nasi situaci takovy nesmysl, ze ani
nevim, jak rozumne odpovedet. Pravdepodobnost, ze dva _rozdilny_ soubory
_stejneho_ jmena (tj. v tech ruznych stromech) budou mit stejnou MD5 sumu,
je urcite radove a radove mensi nez pravdepodobnost, ze se to stane
jakoukoli jinou chybou - spatnou pameti, clovekem, atomovym vybuchem (nevim
jak, ale zda se mi to pravdepodobnejsi). MD5 ma 128 bitu, tj. tolik ruznych
moznosti vystupu:

	340282366920938463463374607431768211456

	h.

--