Rychly binarni diff

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Wed Feb 17 19:35:25 CET 2010

> To ale asi nezdrzuje.
>
> Kdyz jsem kopiroval tech 60GB z HDD (sifrovany) na externi HDD,
> tak to trvalo cca 2h a to jsem to kopiroval ze zasifrovaneho disku.
>
> Kdyz jsem porovnaval 10GB (cast tech kopirovanych dat) na nesifrovanem
> disku, tak to diff -rq trvalo asi 1:20h.

  ^-- Ak som spravne pochopil, porovnavas rychlost _zapisu_, pricom
subory su zapisovane po jednom sekvencne a spracovanie je krasne
streamove a mozu sa plne vyuzit vsetky cache pamate po ceste, s takmer
paralelnym _citanim_ dvoch suborov na porovnanie, kedy sa na tie data
proste musi cakat? Dost nebezpecna extrapolacia.

J.