Rychly binarni diff

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 17 19:03:57 CET 2010

On 02/17/10 17:42, Kaminar:
> potreboval bych binarne porovnat velky pocet souboru rekurzivnim
> prochazenim adresaru, celkem cca 60GB dat. Zkousel jsem diff -r, ale
> je moc pomaly. Neni pod FreeBSD nejaky nastroj, ktery by to zvladl
> rychleji, nez diff?

Pokud k tomu '-r' pridas jeste '-q' tak ne. Protoze v takovem pripade se
nejprve porpvna delka (nesouhlasi-li pak soubory nejsou stejne) a pokud
je delka stejna, tak se oba soubory ctou (a to inteligentne, do bufferu
jehoz velikost je odvozena od velikosti bloku na zarizeni na kterem je
soubor ulozen) a nactena data se porovnavaji pomoci memcmp()

To, co te zdrzuje neni diff, ale rychlost disku, ze ktereho ctes.