Rychly binarni diff

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Feb 17 17:46:01 CET 2010

On Wed, 17 Feb 2010, Kaminar wrote:

>Zdravim,
>
>potreboval bych binarne porovnat velky pocet souboru rekurzivnim
>prochazenim adresaru, celkem cca 60GB dat. Zkousel jsem diff -r, ale
>je moc pomaly. Neni pod FreeBSD nejaky nastroj, ktery by to zvladl
>rychleji, nez diff?

	nerikej, ze kdybys to pustil tim diffem, ze nebudes mit vysledek
driv, nez dostanes z konference rozumnou odpoved ;-)

	ja bych to na command lajne (vstup by byl seznam souboru z findu)
prohnal pres md5 a diffnul vystupy. md5 je tak rychla, ze nejvic zabere
cteni tech souboru.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>