dva interface do WAN

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Feb 11 01:57:27 CET 2010

Dan Lukes wrote:
> On 8.2.2010 0:59, Filip Huska:
[...]
> Interface nema route a tudiz ani default route. Routovaci tabulka je
> "per system" nikoliv "per interface". Nektere systemy umoznuji mit v
> routovaci tabulce vic zaznamu pro stejnou sit, co to ale znamena pro
> odesilane pakety se pak na ruznych systemech lisi. FreeBSD dva zaznamy
> pro stejnou cilovou sit neumoznuje vubec, takze odlisne implementace
> nemusime rozebirat.

Jen kratka vsuvka... co takhle setfib?
"setfib -- execute a utility with an altered default network view"
Ne ze by to udelalo routovaci tabulku per interface, ale spis per
utility, namisto per system.
Osobne jsem to nikdy nezkousel, nemel jsem potrebu... to jen tak pro
zdejsi diskutujici, kdyby to nekoho zaujalo (je to pomerne "novinka",
tusim od 7.1)

Mirek