ibm ds 3200

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Tue Feb 9 01:04:40 CET 2010

On 08.02.2010 19:37, Radim Kolar wrote:
> tak to pole beha ok, i s tou ibm SAS HBA kartou co k tomu dodavaji. je
> to lsi karta
ok. teraz este testovat zataz.
par postrehov z FC kariet:
	niekedy mi cela masina vytuhla a nepomohol nic len reset za cca 2 roky
sa mi to stalo cca 6x (nedokazal som to reprodukovat)
	FC karta prehlasila LUNy z diskoveho pola za da0, da1 ... a lokalne
disky sa "automaticky" posunuli na da3 a da4, co sposobilo problemy pri
boote - vyriesene, cez geom label
	pri vybrati disku z pola a opatovnom vlozeni prisla obcas hlaska o SCSI
CAM chybe.

Ak sa objavi nieco podobne dajte mi prosim vediet, ja som to zatial bral
"by design" ...

	Peter