dva interface do WAN

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Feb 6 21:22:35 CET 2010

On 02/06/10 21:08, Zbyněk Burget:
> Je ostreno na urovni klienta - posle pozadavek na prvni IP v seznamu,
> pokud nedostane odpoved, vybere dalsi IP v seznamu,...

Jestli tim myslis, ze klient ma nejaky seznam sam v sobe a ten postupne
prochazi, tak mas pravdu. Jestli tim myslis, ze si klient pozada DNS o
seznam a ten pak zacne prochazet, pak te upozornuju, ze poradi predanych
zaznamu neni zaruceno.

> Urcite nevadi ... Pokud klient nedostane celou odpoved, pozada znovu a pokud uz bude prvni IP nedostupna, pozada na druhe.

Tady vidim mozny naraz teorie a praxe. Spravne uvazujes - teoreticky to
takhle skutecne zafunguje. Nevim jaky problem resis - takze je mozne, ze
v praxi problem trva.

Nez klient zjisti, ze to spojeni ztimeoutovalo, tak to bude pomerne
dlouho trvat. To nemusi, ale take muze vadit.

> I zdanlive slozite problemy mivaji casto prekvapive jednoducha reseni.

Vetsinou staci jen vhodnym zpusobem preformulovat otazku ;-)