AMD Geode (ALIX)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Feb 5 08:07:24 CET 2010

On 02/04/10 19:01, Milan Cizek:
> dnes se mi dostala do ruky deska ALIX 3D2 LX800/500MHz

Mame spoustu nainastalovanych 3C2. A rozdily mezi 3C2 a 3D2 jsou
minimalni, takze bych zadrhele spis neocekaval. Abych pravdu rekl, je
dost dobre mozne, ze leckdes uz jsou i ty 3D2 - ono se to neda jednoduse
poznat.

Co mi tu lezi uz dva mesice, protoze udajne je problem s instalaci a ja
se na to jeste nepodival je 3D3. Ale to je perci jen o dost odlisny kousek.

> [...]
> disku, ale nez zacalo kopirovani vse jakoby vytuhlo (poslední hlaska, ze
> filesystemy byly zapsany uspesne, zustala modra obrazovka). Jakoby ten alix
> byl vytizeny, reakce na numlock zpozdeni 2-3s, nechal jsem to asi 30min a
> nic. Stahl jsem tedy poslední verzi 8.0-RELEASE, vse se tvarilo dobře, ale
> na rozdil od pokusu 7.x, instalator nevidel pripojene USB CD (pritom jsem z
> nej samozrejme nabootoval). Instalace po siti také zahadnym zpusobem vytuhla
> (zase se jevil vytizeny).
>
> Mate někdo z instalaci na tento hw zkusenost? Diky.

Nikdy jsem to neinstaloval jinak, nez, ze jsem CF strcil do obycejneho
PC a nasledne pouzil

make DESTDIR=xxx installkernel installworld

A aktualizace delam in-situ - takze po siti na uz bezicim systemu.

Prohledl jsem kvuli tobe jestli ja tam nemam nejake specialni svoje
patche a odpoved je negativni. Driv byl potreba patch pro VGE ovladac
(pokdu se pouzivaly VLANy), ale v 7.2 a novejsich uz je i v beznem systemu.