FreeBSD 8.0 - podpora 4GB RAM

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Fri Feb 5 06:46:48 CET 2010

Ahoj,

Shodou okolnosti na tom notebooku, co resim grafiku, mam 8.0 a 4 GB
RAM, proto jsem tam daval amd64 a vidim pamet celou. Pri pouziti i386
jsem videl tech cca 3,5 GB.

PK> Mě běžně 32bitové systémy (i386) s 4 GB RAM hlásí že mají odhadem 3,4 GB
PK> (ztráta něco přes 500 MB). Tohle podle mě může být nějaké omezení
PK> základní desky, nebo jiný HW problém.

Neumim si predstavit, ze by to bylo u serveru, ale preci jen, neni
tam treba sdilena grafika? Je to sice sileny napad a rozdil 2 GB je
hodne, ale kdyz jsem mel pred tim notas se sdilenou, tak jsem videl
skutecne pamet ponizenou. No a pak je moznost, ze tam treba ten druhy
svab neni, hlasi bios opravdu 4 GB?

--
S pozdravem,
 Radek Krejca