Re: Fdisk newfs

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Tue Feb 2 16:28:47 CET 2010

> gpart je "cesta budoucnosti", alespon to tak vypada ze soucasneho
> vyvoje. Prinasi nejake vyhody i nevyhody. Jednim problemem je treba

To asi je. :) Ale v drivejsich verzich FreeBSD byl take "gpt". Jedine,
co se mi povedlo zjistit z Internetu je, ze gpt bude nahrazeno gpartem,
coz se zrejme stalo v FreeBSD 8.0.
Ale jak je to s kompatibilitou techto nastroju? Delaji to same?
Ja totiz pouzivam jeste FreeBSD 6.x a tam je jen gpt. Kdyz bych chtel
vytvorit GPT oddily pomoci gpt v 6.x bude to rovnocene jako kdybych
v novejsich verzi FreeBSD (nebo v jinem OS) pouzil gpart?

Karel