MRTG FreeBSD 7.2 porty / package

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jan 27 11:12:09 CET 2010

Jozef Drahovsky wrote:

[...]

> V oboch pripadoch islo o verziu mrtg-2.16.2,1 The multi-router traffic
> grapher
> Ked som porovnal chyby, tak vzdy bolo v nazve kniznic s alebo bez "Net"
> v adresare /usr/local/lib/perl5/site_perl/5.8.9/ Uznavam, ze mohlo ist z
> mojej strany aj o nedomyslenost v konfiguracnom dialogu

Osobne si myslim, ze slo prave o rozdil v zaskrtnuti SNMP "Enable use of
SNMPv3"
To totiz zpusobuje rozdil v instalovanych zavislostech. A v aktualni
verzi 2.16.2_3,1 (a predchozi 2.16.2_2,1) je prave v souvislosti s tim
udelana oprava zavislosti.
http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/ports/net-mgmt/mrtg/Makefile

Takze bych doporucil vyzkouset nejaktualnejsi verzi z portu bez SNMPv3 a
pak treba zkusit i se SNMPv3, jestli se problem bude opakovat, nebo ne.
(a pred tim odstranit drive vytvorene symlinky)

Mirek