Net-snmp a seznam sitovych rozhrani

Miroslav Chlastak chlastak at fialka.cz
Wed Jan 27 10:43:02 CET 2010

Miroslav Chlastak napsal(a):
> Zdravim,
>
>  narazil jsem na nasledujici vec.Mam router kde je vytvoreno nekolik
> (cca kolem 40) vlan rozhrani.
> Cas od casu nekterou vlanku smaznu a vytvorim jinou. Jenze ted jsem
> prisel na problem s vycitanim dat z net-snmpd, ktere na tom routeru
> bezi. Po nabootovani routeru je vse v poradku - snmpwalk i snmpbulkget
> (ptam se pres cast OID 1.3.6.1.2.1.2.2.1.2) vraci cely seznam sitovych
> rozhrani (at uz jejich nazvu, indexu, paketu, dat, ...). Kdyz ale
> nejaky iface smazu, tak indexy jiz nejsou v posloupnosti.

> [...]

Tak jsem vyzkousel bsnmpd a to se chova tak jak je ocekavano. Tzn. po
odstraneni sitoveho rozhrani dany index vynecha  a pokracuje normalne
vypisem dalsiho sitoveho rozhrani. Nemusi se ani demon bsnmpd
restartovat (a uz vubec se nemusi restartovat cely system :) ).

Takze jsem presel z net-snmpd na bsnmpd :)

--
Mira