Collaborative software - groupware - co pouzivate ?

Dušátko Jan jan at dusatko.org
Thu Jan 21 14:53:55 CET 2010

Nejakou dobu jsem pouzival GroupWare a e-GroupWare. Momentalne neco shanim, potrebuji zajistit moznost synchronizace s Outlooky a mobilnimi zarizenimi jako jsou PDA a mobily. Jedna se nejenom o e-maily, ale i planovani casu, projekty, adresare ....

Ma někdo zkusenosti se synchronizaci techto zarizeni přes SyncML a jejich spojeni na nejaky groupware ?

Honza