zakon 127 2005sb

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Wed Jan 20 00:16:46 CET 2010

Dne 19.1.2010 9:57, Zbyněk Burget napsal(a):
> Pri cca 550 klientech a spickovem toku pres 50 mbit je to mesicne
> nezabalenych dat do 20 GB, po zrotovani a zkomprimovani mesicniho
> loguje to cca 1 - 1,5 GB.
Ahoj vsem,
mam neco podobneho zbynkovi, s tim ze se to posila na remote syslog
server, ten to archivuje(rotuje) denne...preci jenom kdyz uz clovek neco
potom policajtum dohledava tak hledat v extra velkym filu je vrazda...
U nas ma syslog connectionu cca 18G za den, zabaleny to je potom na cca
300M :)