Souborova integrita serveru resena vzdalene

Zdeněk Bill bill at kn.vutbr.cz
Mon Jan 18 01:52:31 CET 2010

Zdravim,
chtel jsem se zeptat, zda nekto neco takoveho(tripwire, aide ...)
pouziva na vetsim poctu serveru.

Zajimalo by me hlavne reseni, ktere se pripoji vzdalene, probehne
kontrola a data o integrite nezustavaji(primarne) na centralnim serveru
a jsou skladovana centralne(primarne), coz treba tripwire sam o sobe neumi.

Zatim jsem nasel jen jedno reseni  tripwire+ssh, ale je tam podminka
modifikace opensshd... coz se mi moc nelibi...

Jeste napadlo standartni pouziti treba tripwire a z centralniho serveru
kontrolovat na serverech  otisky binarek a reportu, pripadne
shromazdovat kopie centralne.

Zdenek