PF - řazení do front pro ALTQ/HFSC

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Thu Jan 14 13:40:53 CET 2010

Dne 14.1.2010 12:57, Michal Buchtik napsal(a):

> ano tohle je problem. Uz navazane spojeni se to fronty nezaradi. Jedine
> upravit flagy u pravidla, aby si spojeni vytvoril vzdy. Defaultne je
> tusim flags S/SA.

Jenze ja prave pred kazdym pokusem vsechen stav z PF "vyvrhnu", pro
nacteni nove konfigurace pouziju pfctl -Fa -f /etc/pf/pf.conf (ano, je
opravdu tam a ne v /etc). Problem pak je podle me v tom, ze spatne
pracuju s tim, kde se vytvori ktere spojeni a jak se ma nasledne
pracovat s daty, prichazejicimi jako odezva.

Ondra