PF - řazení do front pro ALTQ/HFSC

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Thu Jan 14 10:27:34 CET 2010

Dne 13.1.2010 16:03, Michal Buchtik napsal(a):
> zkus tohle
>
> pass in on emO from 10.200.11.10 to any tag PC_OUT queue pc_down
> pass in on em1 from any to 10.200.11.10 tag PC_IN queue pc_up
> pass out on em0 tagged PC_IN queue pc_down
> pass out on em1 tagged PC_OUT queue pc_up

Ani tudy cesta bohužel nevede, domnívám se, že celý problém spočívá v
tom, že nezpracuju správně pakety, které patří k už navázanému spojení,
ale jak to udělat správně už se mi nikde nepodařilo vyčíst. Buď ty
manuály nechápu nebo nejsou napsaný pro mě a budu si muset s učebnicí
Céčka z mého vzdělávacího pravěku sednout nad zdrojáky :)

Ondra