OT: Nefunkční cvsup cz/sk mirror

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 4 22:35:27 CET 2010

Radek Krejca napsal/wrote, On 01/04/10 21:46:

> A mne dnes dopoledne, prehodil jsem take na uk.

Jo, panove, jenze, aby to k necemu bylo, musite rozlisovat, kdy je ten
stroj vypadly jako takovy (psal jsem, ze ma hardwarove problemy) a kdy v
zasade funguje - az na to CVS nebo jinou jednotlivou sluzbu.

Jiste chapete, ze v dobe, kdy ej ten stroj uplne zdechlej nema smysl
reportovat, ze taky nefunguje WWW (teda - CVS) ...