OT: Nefunkční cvsup cz/sk mirror

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Thu Dec 31 15:42:03 CET 2009

Ahoj všem,
dovolím si popřát jen to nejlepší do nového roku. :-)

Už o svátcích jsem si všiml, že nejede cvsup mirror CZ/SK, nějaký čas nejel
ani web freebsd.cz/sk... Bylo to někdy minulý týden. Řikal jsem si, že asi
spadnul server ale že má každý jistě spoustu jiných poviiností, než to jít
řešit, to je jasné. :-) Web už jede, ale CVSup se mi stále nechytá... Bude
ještě někdy funkční nebo mám přejít na portsnap? Zatím stahuji z jiného
mirroru. :-)

Zvažoval jsem, jestli to neposlat raději soukromě, ale třeba to bude
přínosná odpověď i pro ostatní.

Milan