HP network driver

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Dec 10 20:38:43 CET 2009

Jaroslav Joska wrote:

> A jak si to resil pak? Vymenili ti motherboard a zkusil si tam linux znovu? Nebo si se
> vzdal daneho OS?

Ako dlhorocny Sun partner som niekolko mesiacov pouzival OpenSolaris,
ale potom som switchol nazad na Linux, s novsim kernelom, s fixnutym
network driverom, ktory zabranuje prepisovaniu NVRAM (po loade network
driveru sa zakaze zapis do NVRAM cez config register.) Dovod switchu bol
velmi prosty: VMware. VirtualBox nie je taky "mature", aby mi vyhovoval.

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury (dot) sk              |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail