HP network driver

jouza at joxin.net jouza at joxin.net
Thu Dec 10 19:40:15 CET 2009

Ahoj vsem!

Mam vcelku netradicni dotaz. Je tomu tyden, co se mi dostal do ruky nb HP z rady EliteBook.
Nebudu popisovat ostatni problemy, zamerim se na jednu vec, ktera me po komunikaci se
servisnim strediskem vyrobce rozhodila. Stala se mi vec, ze z cista jasna prestala pracovat
sitova karta (maximalne naskoci link, nicmene na treti vrstve nezila vubec.):

em0 na pci0:0:25:0:        class=0x020000 card=0x30e7103c chip=0x10f58086 rev=0x03 hdr=0x00
    vendor     = 'Intel Corporation'
    device     = 'Intel  82567LM-2 Gigabit Network Connection (82567LM)'
    class      = network
    subclass   = ethernet

A to jak v predinstalovanych Win, tak ve FBSD8.0-Release. Musel jsem jiz dvakrat flashnout BIOS, coz
uvedlo kartu zase do provozu. A muj dotaz. Je mozne, aby jakykoliv UNIX driver byl schopen "porusit"
funkcnost daneho hardwaru? Proc se ptam? Protoze neoficialni argument servisniho strediska: "Ten Vas
druhy system to mohl castecne znicit". Jeste, nez jim to hodim na hlavu, chtel bych se zeptat na Vase
pripadne zkusenosti. Diky