OT: Nefunkcni komunikace pres NAT Ciska

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Tue Dec 8 13:54:06 CET 2009

Ahoj,
omlouvam se za OT, ale urcite je zde dost dobrych sitaru s bohatyma zkusenostma... Uz nekolikaty den se neuspesne snazim vyresit problem klienta - komunikace s bankou Oberbank prostrednicvim GEMINI aplikace (Win). Klient mel puvodne docasne od nas zapujceny nejaky obycejny linksys router, ktery delal dhcp+nat pro sit. Tady vse fungovalo v poradku. Nasledne se sit predelala a zakaznikovi dela NAT+DHCP cisco (serie700). Od teto chvile prestala komunikace s bankou fungovat. Overil jsem, ze pokud se sit prepoji mimo NAT v cisku (i kdyz skrz to cisco fyzicky prochazi), komunikace funguje.

Udelal jsem dva dumpy pri stavu pres NAT cisca (bad) a jiny NAT (ok). Bohuzel mi dela problem interpretovat vysledek, nejsem schopen rict, v cem je presne problem a co muze byt pricinou (co hledat, jak odstranit). Budu vdecny, pokud mi nekdo poradi. Klidne treba soukrome. Diky.

Milan