FreeBSD 8.0 a Vmware ESX 4.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Dec 4 04:29:19 CET 2009

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 12/03/09 13:42:

> Uz si tim nejsem uplne jisty, ale mam pocit, ze kdyz jsem to zkousel,
> tak i na ZFS dochazelo k zapisu toho souboru plneho nul.

Coz neni az tak prekvapive. Nepotesilo by me, kdyby se ukazalo, ze kvuli
tomu aby se tu a tam usetril sektor mista na disku se u kazdeho
zapisovaneho sektoru kontroluje, jestli nahodou neni plny nul. Ono by to
nemelo pozitivni vliv na vykon.

Naopak - to, ze pri obycejnem seeku za konec souboru nealokuju misto na
disku a nezapisuju do nej je veskrze pozitivni, neb akt seeku je snadno
detekovatelny.