FreeBSD 8.0 a Vmware ESX 4.0

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Thu Dec 3 22:11:28 CET 2009

Radim Kolar napsal(a):
> tak jsem testnul fbsd 8 ve vmware a je to dokonce rychlejsi nez 6.4,
> wmwarem emuluju ATA disk. Testovano pod vmware workstation 6.5.3 ESX
> momentalne nikde po ruce nemam.
>
> Jo jeste bych poznamenal ze je lepsi nedavat virtualnimu stroji vice
> nez 1 CPU, pak je to celkove dost pomaly nezkoumal jsem zda je pomaly
> cpu nebo io. Nemate vam povoleno vice nez 1 CPU pro vm stroj?
>
> mne do dava podobne vysledky jako tyhle blog posty:
> http://ivoras.sharanet.org/blog/tree/2009-11-18.how-much-performance-do-you-lose-with-vmware.html
> [...]
Ten nekdo jsem byl ja...alen neslo o vmware ale o citrix xen...nasledne
jsme zjistili jeste jednu neprijemnou vlastnost..
Pri vetsi diskove zatezi system proste zkolabuje, vysype to hromadu
kernel hlaseni a tuhos kemparos...bohuzel to ma jeste jeden neprijemnej
vedlejsi efekt...
totalne to zabrzdi cely zelezo, zda se ze v citrix xenu je buga na urvni
virtual disk driveru protoze kompletne cely pristupy k diskum skoro
zmrznou...Dela to teda konkretne 8micka s kernelem XENHVM.
vilem