FreeBSD 8.0 a Vmware ESX 4.0

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Wed Dec 2 16:53:50 CET 2009

> Muzu potvrdit. Ted jsem to zkousel na linuxu,ktery mam po ruce a ta
> rychlost se u fyzickeho a virtualniho stroje - freebsd 6,7,8 a linuxu
> vubec nelisi. Pokud takto vytvorim soubor a zkousim ho pak
> prekopirovat,dostavam uplne jine vysledky.

  ^-- Opat je otazne, co sa testuje. Ak sa napr. testuje kopia suboru
v ramci toho isteho mountpointu, na niektorych suborovych systemoch,
ktore vedia copy-on-write (napr. btrfs) moze byt tato operacia
okamzita.

> Nehlede na to ze kopirovani
> z /dev/urandom mi vytezuje procesory na 100%.

  ^-- Co naznacuje, ze uzkym miesto nie je IO, ale CPU.

Ked uz strielas svojimi testami do tmy, vystrelim aj ja, a to rovno
oznacenim problemu: uzkym miestom je ona tazkotonazna virtualizacia, v
tomto pripade VMWare. Podobne je na tom VirtualBox. Je to jednoducho
prilis hruha vrstva indirektnosti s obrovskou reziou.

J.