FreeBSD 8.0 a Vmware ESX 4.0

valko at kcorp.sk valko at kcorp.sk
Wed Dec 2 16:03:46 CET 2009

Priorita nic nezmenila co sa tyka rychlosti disku na povodnom hardware (HP
ML110 G5 2 x 250GB disky nie v raide). Ale urobil som test na diskovom
poli Fibrechannel z 15 000 RPM diskami z ESXkami. Dosiahol som priemernu
hodnotu zapisu 41MB/s je tam  vo virtuale FreeBSD 7.2 64bit a vytazenost
radica bola podla gstat od 35 - 60 percent. Myslim si ze je to dost malo
ak sa nemylim. Momentalne tam nemozem nainstalovat FreeBSD 8.0 a porovnat
ci je na tom istom hardware vylepsena priepustnost.

Skusane dd if=/dev/urandom of=/tmp/test.file bs=256k count=99999

Stefan Valko