FreeBSD 8.0 a Vmware ESX 4.0

Stefan Valko valko at kcorp.sk
Tue Dec 1 13:46:30 CET 2009

On Tuesday 01 December 2009 12:50:54 Radim Kolar wrote:
> 1. nepouzivat bonie, je to nejhorsi mozny benchmark. Pravda, je
> neoblibenejsi. Cely zivot mne fascinuje ze nejoblibenejsi technologie
> jsou obvykle ty nejhorsi. Jako kdyby bylo lidstvo proklete.
>
> 2. mne ve vmware server (ne esx) dela fbsd 6.4 25MB/s - ufs
> filesystem. mereno pomoci:
> dd if=/dev/urandom of=/tmp/test.file bs=256k count=99999
>
> muzu zkusit pripadne i sedmicku, ale osmicku ve wmware nemam. ZFS bude
> mit asi 2x pomalejsi zapisy. Pro zfs nepouzivat raid5/raid1 diskove
> pole, je potreba mu davat primo fyzicke disky v diskovem poli - pak to
> [...]

V pripade vaseho testu dostavam maximalku 4,8MB/s pri ufs zapis na ESX 4.0,
pozerane cez gstat vytazenost 100 percent, zatial ZFS neuvazujem aj ked pokial
by mi to vyriesil tento problem tak... ale skor mi to pripada ako nejaka
regresia pri kombinacii FreeBSD a VMWARE ESX. Inac ked som testoval na svojom
notebooku 8-ckove RC verzie vo virtualboxe az taketo spomalenie som necitil.