Divne hlasky ve /var/messages

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Mon Nov 30 23:31:02 CET 2009

Ahoj,
Zbyněk Burget napsal(a):

> To je sice hezke, ale pokud nekde neco dela nesmysly, bylo by dobre,
> aby na to nekdo sedl a vymyslel to tak, aby to nesmysly nedelalo (vim,
> to my tady nevyresime...). Sic se nam linuxaci zase budou smat,
> protoze oni urcite tak hloupy problem nemaji.

Linuxaci se ti urcite smat nebudou protoze podobny problem obsahuje i
kernel linuxu...kdyz je dostatecne rychly loger :-D
Aspon ja sam jsem to pozoroval na 3 distribucich...gentoo,centos,
archlinux... ktere v soucasne dobe jeste dozivaji na nekterych mnou
spravovanych vecech...a upozornuju ze jsou upgradovane ty masiny :-D

> Jak velke to N je ted (kde to zjistim)? Co se stane, kdyz to s
> velikosti N prezenu? Existuje nejaky zpusob, kterak odhadnout ono N
> tak, aby to clovek nemusel zkouset zvedat po jednom a v urcitem
> okamziku pri onom zvyseni o jedna nedoslo k pruseru?
>
> Zbynek

No jesli je ten buffer na zasobniku jak pise dan, mohlo by se mozna
jednat i o docela velky security leak ? Ale to teoretizuji...
A jesli je zkutecne tak tak ten pruser je zbynku asi docela na miste
predpokladat :-D
vilem