Divne hlasky ve /var/messages

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Nov 30 21:00:16 CET 2009

Dan Lukes napsal(a):
  > No, proc tam nabidnuty patch neni tam je vysvetleno - tato cast kodu se
> vola i v kontextech kdy pouziti zamku (a tedy serializace jak jsem ji
> popsal vcera) neni bezpecne pouzitelna.

To je sice hezke, ale pokud nekde neco dela nesmysly, bylo by dobre, aby
na to nekdo sedl a vymyslel to tak, aby to nesmysly nedelalo (vim, to my
tady nevyresime...). Sic se nam linuxaci zase budou smat, protoze oni
urcite tak hloupy problem nemaji.

> Ten, kdo PR uzavrel si mysli, ze resenim je pouzit
> options PRINTF_BUFR_SIZE=N
>
> Pak, kdyz dojde k prokladani, tak nebude prokladano po jednom znaku, ale
> po N. Reklo by se - staci vzit dostatecne velke 'N' a je v podstate
> vyreseno. Ano, jenze ten buffer se alokuje na zasobniku a v kernelu uz
> neni, rekneme, 128 byte (coz je hodnota, ktera se pro N obcas
> doporucuje), zanedbatelne mala pamet. Tam se porad jeste hraje o
> jednotlive byte (no, rekneme desitky byte).

Jak velke to N je ted (kde to zjistim)? Co se stane, kdyz to s velikosti
N prezenu? Existuje nejaky zpusob, kterak odhadnout ono N tak, aby to
clovek nemusel zkouset zvedat po jednom a v urcitem okamziku pri onom
zvyseni o jedna nedoslo k pruseru?

Zbynek