Bind 9

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Thu Nov 26 20:40:36 CET 2009

Dan Lukes napsal(a):

> No to je snad ten nejmensi problem. To je 0.0.0.0/0.

Obcas se sam divim, jak dokazu byt blby... Clovek po chvili hledani
pruseru naprosto ztraci soudnost.

> A ja ho rozhodne pouzivam bez vetsich problemu. Pravda - nikoliv v
> jailu. Pro to nevidim dobry duvod.

Duvod byl jednoduchy - bezi vicero "podobnych" sluzeb, ktere nechci mit
na hlavnim routeru, tak sly do jailu (a bind s nima).

> To je prave ono. Ja pouzivam stejnou verzi. Bez tohoto radku. A problem
> nemam. Mel bych mit, kdyby odpoved byla tak jednoducha jako "verze BINDu
> na verzi FreeBSD".

No, mne to bez toho radku opravdu delalo psi kusy. Jeste jsem si to ted
pro jistotu overil a jedna se o stav, ktery jsem schopen kdykoli
nasimulovat.

> Ja pouzivam pouze allow-recursion { ... };

Opet plati muj povzdech o vlastni blbosti vyse. Clovek resi problem a
nenapadne ho, ze se jednim vrzem da vyresit i neco jineho. Takze ted uz
by nameserver 217.197.159.194 mel i dat komukoliv odpoved, kdeze se
vyskytuje server www.sfproduction.cz

Pokud by nekde nekdo chtel nejake informace, coze mi ten Binf v jailu
vyvadi, rad je poskytnu.

Zbynek