Zatrolenej Amavis a DSPAM

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Mon Nov 23 10:16:32 CET 2009

Ahoj lidi, doufam ze to nebude moc OT...
Jak jsem Vam popisoval co jsme provedli se serverem , mam tam 2 virtualy na
postu...jeden je "ostrej" ...7.2 release a druhej se pripravuje ...8.0. -
oba amd64.
Problem je ze ani na jednom mi amavisd-new-2.6.4_2,1 nechce spoustet Dspama
(dspam-3.6.8_5).
Pritom podle dostupne dokumentace u strycka googla mam vse dobre...aspon se
mi objevi hlaseni ktera maji byt v debugu....
Uz jsem z toho dost zoufalej, ten zmetek mi sice zavola spamassasina jak by
mel, nicmene dle nastaveni $dspam='/usr/loca/bin/dspam'; v konfiguraku by
mel nasledne volat dspama...a to se podle spamovych mailu neprovadi (v
hlavice chybi X-DSPAM-* a neuklada si to signatury do database).
Do amavisu to predavam z postfixe klasicky pres LMTP, po amavisu to jeste
proleti do postfixu a pak rourou maildropem do adresare.
Nepotkal jste se s timhle nekdo ?
Diky vilem

http://pastebin.com/m14adc8ba

P.S. - pastebin protoze je to dlouhy.. :)

--
S pozdravem
Vilem Kebrt