Zalozeni uzivatele s maildirem

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Thu Nov 19 11:56:56 CET 2009

On 19.11.2009, at 10:37, Dan Lukes wrote:

> 's prehlidnul, ze Martin psal, ze uzivatele zaklada sysinstallem.
>
> A plati, ze reseni, ktere by nevyzadovalo zmenu stylu prace je pred temi, ktere zmenu stylu vyzaduji preferovane.
>
> Krome toho je dobre preferovat standardni reseni pred nestandardnimi coz plyne z preference blbuvzdornych reseni pred temi ostatnimi.

No ale kdyz Martin vymysli neco jineho, treba "kdyz pouziju procmail+X+Y, tak to maildir samo korektne zalozi",
tak stejne casem zapomene, ze prave tahle kombinace jedina funguje a nekdy v budoucnosti si rekne
"no nic, procmail uz se mi nehodi, nahradim ho Z" a najednou to prestane fungovat.

Podle me se lip pamatuje "uzivatele se zakladaji pomoci skriptu mySuperUserAdder.sh" nez neco jinyho
- protoze uzivatele pridavam daleko casteji, nez premyslim nad tim, proc jsem pouzil zrovna procmail+X+Y

(Nehlede na to, ze to je obecnej problem dokumentace nastaveni systemu -- tak jako tak by nekde melo byt popsany,
proc je zrovna tohle nastaveny takhle, kdyz Martina prejede ta tramvaj...)

M.