Zalozeni uzivatele s maildirem

Martin Salac martin.salac at certicon.cz
Wed Nov 18 17:02:32 CET 2009

Dan Lukes wrote:

> Tezko. Uzivatele nezaklada system.

Jasne - uzivatele zaklada script adduser

> Ale kdyz reknes, cim zakladas
> uzivatele, treba se najde odpoved na otazku, zda to nelze priohnout tak,
> aby to delalo jeste neco dalsiho.

Priznavam, ze sysinstallem - o kterem jsem byl presvecen, ze vola script
adduser

> Jinak se ale i ja pripojuju k podiveni, ze si to prislusny daemon v
> pripade potreby nezalozi sam ...

napr - nema na to prava?

proto jsem to chtel "obejit" vytvorenim struktury maildiru s korektnimi
pravy jiz
pri zakladani uzivatele.

Pokud po zalozeni uzivatele rucne smazu mbox, vytvorim uzivateli mdir se
strukturou,
poslu mail - mail dorazi.

>                            Dan

Martin