Problem s VPN tunely - zrejme fragmentace

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 18 14:29:34 CET 2009

Radek Krejca napsal/wrote, On 11/18/09 10:04:
> protoze pokud mi nejde ping s nastavenou velikosti vetsi nez 1472 byte, nejde ani tunel.

> 1. na 6.0 amd64 bez IPV6 v jadre to jde
> 2. na 6.2 amd64  bez IPV6 v jadre to jde
> 3. na 7.0 i386 s IPV6 v jadre to nejde
> 4. na 7.2 i386 s IPV6 v jadre to nejde

> jestli muze nektery z faktoru architektura, verze, ipv6 toto
> chovani ovlivnit.

Evidentne to neco ovlivnuje a tudiz to bude neco takoveho jako
architektura, verze ci pritomnost IPv6 ;-)

Nicmene, i386+IPv6 - to je ten nejobycejnejsi GENERIC ktery pouziva asi
nejvic lidi. Otazka je, jestli je duvod myslet si, ze tvoje konfigurace
je natolik specificka, ze se s timto problemem nikdo moc zatim nepotkal.
Muze samozrejme byt. Preci jen bych ale za pravdepodobnejsi pricinu
chovani povazoval rozdil v konfiguraci na trochu jemnejsi urovni nez je
architektura ci pritomnost IPv6 v jadre.