Apache a https problem

Gabriel gabriel at maxpark.cz
Tue Nov 17 23:20:51 CET 2009

Zdravim konferenciu,

ospravedlnujem sa za mozny offtopic, ale predpokladam ze by ste to mohli
niekto vediet.

Mam na svojom serveri webstranku, ktora pouziva niektore casti (obrazky,
linky, texty, ...) z inej webovej stranky (mimo moju kontrolu). Ak
pristupujem na svoju webovku cez https, hlasi to:
"Do you want to view only the webpage content that was delivered securely?"
kedze externe data nie je mozne ziskat cez https, iba cestou http.

Po googleni som nenasiel ziadny relevantny navod ako z toho von, iba
navody, ako to prenastavit v IE8 aby to dane upozornenie nehlasilo, coz
neriesi moj povodny problem, iba jeho nasledky.

Existuje nejaka cesta ako vyriesit povodny problem?

Dakujem vopred za odpovede.

Gabriel