OpenVPN - bridge mode

Petr - Coresoft petr at coresoft.cz
Mon Nov 16 11:46:31 CET 2009

Duvod proc se snazim pouzit bridge mod, je ten ze mam vzdalenou lokalitu, kde
potrebuji pripojit acess point k nasi siti, konkretne potrebuji pripojit AP300
od firmy Symbol k WS 5100 (wireless switch), potrebuji proste skenovat carove
kody ve vzdalene skladu, aby se to pro skener tvarilo jako ze je v lokalni
siti.

Moje predstava byla takovato :

WS switch <> GW (FreeBSD)  <> GW )FreeBSD) <> access point

a potrebuji aby WS switch adoptoval vzdaleny access point

jestli to lze dosahnout pres route mod (tun) rozhrani to netusim, proto jsem
to chtel zkusit pres bridge mod

Dekuji Vam za reakce.

Petr Kucera

Ja jsem se take s bridge "modem" trapil a nechal toho... Uplne mi take
staci route "mod".

Pavel