OpenVPN - bridge mode

Ciernik Tomas tomas at ciernik.sk
Mon Nov 16 09:48:39 CET 2009

Petr - Coresoft  wrote / napísal(a):
> Dobry den,
>
> uz jsem z toho zoufalej, po precteni vsech moznych howto, mi porad OpenVPN
> nefunguje.Klient se overi pres TLS, start klienta i serveru probehne v
> poradku, ale nemuzu nikam pingnout, pritom arp pakety na klientovi vidim.
> Kdyz bude treba neco doplnit rad zaslu. V bridge modu by se nemelo moc resit
> routovani, tak routovaci tabulky neposilam. Nejde mi ani ping z klienta
> 192.168.10.80 na server s IP 192.168.10.69:

Predsa len by pomohla aspon route tabulka na klientovi.

No a este jedna vec - je nutne pouzivat bridge mod? Tiez som kedysi (2-3
roky dozadu) riesil takyto problem, vtedy mi bolo odporucane sa na
bridge mod vykaslat a pouzit route. Posluchol som a musim priznat, ze
doteraz som nemal ziaden problem. Pre uplnost pridavam aj linku na danu
konverzaciu.

http://www.freebsd.cz/listserv/archive/users-l/2007q2/019616.html

Tomas.